en 2 maanden later decibell XD
maar...gaan er nog meer mensen enz? of ben k de enige op dit hele forum die harde muziek kan waarderen? XD

Jenny schreef:Heb ondertussen al van erg veel mensen gehoord dat ze naar Mundial gaan! Krijg er steeds meer zin inMadelon schreef:Mensen nog bevrijdingsfestivals langsgeweest?
Het bevrijdingsfestival in Vlissingen! Was heeel leuk, gezellig en lekker weer![]()
Hebben 2 optredens gezien: Zwart Licht, die ik toch wel beter vind dan verwachtEn een opkomende reggae band: Jah Vinity.. super

iefke schreef:k heb nog 2 hardstyle feestjes staan XD eerst 12 juni defqon 1
en 2 maanden later decibell XD
maar...gaan er nog meer mensen enz? of ben k de enige op dit hele forum die harde muziek kan waarderen? XD

www.parkpop.nl schreef:De Haagse driehoek, bestaande uit de burgemeester, het Openbaar Ministerie en de politie, heeft op donderdag 17 juni het besluit genomen om het optreden van Snoop Dogg geen doorgang te laten vinden op Parkpop 2010.
Organisator DUCOS Productions geeft gevolg aan het besluit en gaat op zoek naar een vervangende act op XStage.
Het overige deel van de programmering op 27 juni vindt in onveranderde vorm plaats.

Jenny schreef:Liez, je moet de verslagen van Mundial eens bekijken.. jij, Babsy en ik zijn op tv te zien bij het optreden van Gentleman
? En babs zal ook wel blij zijn

Jenny schreef:Hahaha, het valt mee hoor. Het is maar klein en kort dat we in beeld zijn, maar ik kon ons vinden door die hyperactieve gast met zn rode shirt toen voor ons XD

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast